hirdetés


Mostmár aztán tényleg jön az Xperia

Molnár Sándor - 2008. augusztus 26. | 08:00

Hányszor fogjuk ezt még hallani.

- cikk vége -

Forrás:
http://www.coolsmartphone.com/news4220.html

Hozzászólások a(z) "Mostmár aztán tényleg jön az Xperia" című cikkhez

Szólj hozzá te is:
  1. novazze
    2008 / 09 / 05 (15:24)válasz erre

    Miért nem tudjátok elfogadni, hogy valakinek ez kell valakinek meg másik? Én pl csak azért fogom megvenni mert márkahû vagyok. Most gondolom már mindenki utál... ez van... Egyébként a Sony Ericsson árul Bluetoothos TV kimenetet szal bármilyen SE telefonnal mûködik és 20E alatt van úgy emlékszem.

  2. MaCS_70
    2008 / 09 / 01 (17:30)válasz erre

    Halihó! Prezentációra nem látom sok értelmét, mivel egyszerûbb egy memóriakártyát beletolni a vetítõbe -- ahol érdemi elõadásokat tartanak, szerintem már követelmény a kártyaolvasós projektor. (Vagy csak el vagyok kényeztetve?) Én sokkal inkább képnézegetésre vagy egyéb, kifejezetten polgári, TV-s dolgokhoz látom értelmét a TV-outnak. Üdv: MaCS

    Idézet: azt én értettem csak a video out az 576soros kép ha jól emléxem ez az SD felbontása, és azt a projektornak még vissza kell konvertálni (640*)480 vagy (800*)600 vagy (1024*)768 soros képre. de ha nem gáz akkor nem gáz végülis prezinél nem úgy nézi az ember a képet mint amikor kis szöveget olvas az ember hogy egybemenjen minden logikai pixel egy fizikai pixellel - elég vacak amikor az ember egy TFT monitort nem natív felbontásban használ, csak erre gondoltam (csak kinyögöm a lényeget Mosoly ).

  3. kchris
    2008 / 09 / 01 (16:44)válasz erre

    Idézet: Nem. Mert valójában VIDEO-OUT-ról van szó, vagyis nem RF-jel jön ki, hanem kompozit/s-video. Azt meg kezelik a projektorok.
    azt én értettem csak a video out az 576soros kép ha jól emléxem ez az SD felbontása, és azt a projektornak még vissza kell konvertálni (640*)480 vagy (800*)600 vagy (1024*)768 soros képre. de ha nem gáz akkor nem gáz végülis prezinél nem úgy nézi az ember a képet mint amikor kis szöveget olvas az ember hogy egybemenjen minden logikai pixel egy fizikai pixellel - elég vacak amikor az ember egy TFT monitort nem natív felbontásban használ, csak erre gondoltam (csak kinyögöm a lényeget Mosoly ).

  4. Shiden
    2008 / 09 / 01 (13:55)válasz erre

    Idézet: nem gáz prezinél hogy a tvout felbontása a Tvkhez igazodik nem pedig mondjuk 640*480/1024*768? (direkt nem írtam hogy fölösleges analóg-digit konverzió mert a DSUB is analóg)
    Nem. Mert valójában VIDEO-OUT-ról van szó, vagyis nem RF-jel jön ki, hanem kompozit/s-video. Azt meg kezelik a projektorok.

  5. kchris
    2008 / 09 / 01 (13:20)válasz erre

    Idézet: 1, prezentációt tartani róla. Projektorra kötve, pl. 2, szállodai szobában /nyaraláskor videót nézni róla
    nem gáz prezinél hogy a tvout felbontása a Tvkhez igazodik nem pedig mondjuk 640*480/1024*768? (direkt nem írtam hogy fölösleges analóg-digit konverzió mert a DSUB is analóg)

  6. MaCS_70
    2008 / 09 / 01 (11:54)válasz erre

    Halihó! Egy dolgot azért ne feledj: az "üzletemberek" jelentõs része rettenetes sznob és úgy érzi, nem engedheti meg magának, hogy ne a legmenõbb cucc legyen a kezében. Nekem mint közel üzleti felhasználónak soxor kell a kamera. Nem hülyeség az, csak azt nem szabad elfelejteni, hogy dokumentálásra, nem pedig kiváló képminõség biztosítására kell -- arra egy DSLR való... A VGA meg számomra létszükséglet. Rengeteget wordözöm, az Excel szinte folyamatosan fut, kis felbontásnál (pl. Omnia) mindez esélytelen! Üdv: MaCS

    Idézet: Szerintem hagyjuk, hogy mi számít manapság üzleti telefonnak, mert a PDA-GSM kombó választék 90%-a bõven túlmutat már az átlagos üzleti igényeken. Ezen az alapon aki üzleti telefont vesz az nem kiváncsi a TouchFlo-ra, nem kell neki kamera, de még csak VGA kijelzõ sem igazán.

  7. Dean Constantine
    2008 / 08 / 29 (12:25)válasz erre

    Idézet: Szerintem hagyjuk, hogy mi számít manapság üzleti telefonnak, mert a PDA-GSM kombó választék 90%-a bõven túlmutat már az átlagos üzleti igényeken. Ezen az alapon aki üzleti telefont vesz az nem kiváncsi a TouchFlo-ra, nem kell neki kamera, de még csak VGA kijelzõ sem igazán. Neked biztos jobb választás a Touch Pro, gondolom azért vetted meg, nekem meg nem, ilyen egyszerû. Ez még nem jelenti azt, hogy egyik egyértelmûen jobb a másiknál.
    Értem mit írtál, és igazad is van! Viszont egy üzletember, aki ért a PDA -khoz, biztos azt veszi meg, amelyik üzleti mobile-ként van feltûntetve, nem pedig divatként. Teljesen mindegy, hogy pl. egy Touch Cruise -t is lehet üzleti célokra használni, nem üzletiként adtak ki. Ezért nem mindegy, hogy üzleti PDA vagy nem.

  8. Shiden
    2008 / 08 / 29 (10:31)válasz erre

    Idézet:Nem igazán értem: mire lehet felhasználni a TVOutot? Képnézegetésre vagy filmlejátszásra? Illetve üzleti igény..? Hmmm
    1, prezentációt tartani róla. Projektorra kötve, pl. 2, szállodai szobában /nyaraláskor videót nézni róla

  9. kchris
    2008 / 08 / 29 (10:16)válasz erre

    Nem igazán értem: mire lehet felhasználni a TVOutot? Képnézegetésre vagy filmlejátszásra? Illetve üzleti igény..? Hmmm

  10. HuTi
    2008 / 08 / 28 (22:23)válasz erre

    Idézet: 3,5 -ös jack, fém ház... Ez mind szép és jó, kár, hogy még messze van! Addig véletlenûl ki ne adjanak egy jobbat nála! A kijelzõ hosszabb a Touch Pro -nál, de vékonyabb! Egyébként aki üzleti telefont vesz, valószínüleg nem a 3,5 -ös jackre van szüksége, sokkal inkább a tv kimenetre.
    Szerintem hagyjuk, hogy mi számít manapság üzleti telefonnak, mert a PDA-GSM kombó választék 90%-a bõven túlmutat már az átlagos üzleti igényeken. Ezen az alapon aki üzleti telefont vesz az nem kiváncsi a TouchFlo-ra, nem kell neki kamera, de még csak VGA kijelzõ sem igazán. Neked biztos jobb választás a Touch Pro, gondolom azért vetted meg, nekem meg nem, ilyen egyszerû. Ez még nem jelenti azt, hogy egyik egyértelmûen jobb a másiknál.

  11. Dean Constantine
    2008 / 08 / 28 (22:16)válasz erre

    Idézet: Elõbb már nagyjából kifejtettem. Könnyebb, nagyobb az akkuja, szabványos csatlakozó van rajta plusz egy 3.5mm-es jack, nagyobb a kijelzõje (felbontásra és méretre is). A TP mellett is szól pár dolog, szóval nem lehet egyértelmûen kijelenteni, hogy melyik a jobb. Úgyis mindenki el tudja dönteni, hogy neki mi a fontos. Neked ezek szerint fontos a TV kimenet, én viszont nem használnám. Más meg biztos a 3.5mm-es kimenettel van így Nagyon örül Szinte minden tesztben kiemelik, vagy utalnak rá, hogy bizonyos elemei fémbõl vannak. Valakit nem érdekel, nálam elõny, ha a háznak legalább egy része fém Mosoly (már legalább fél éve tudni, hogy a HTC gyártja Sör )
    3,5 -ös jack, fém ház... Ez mind szép és jó, kár, hogy még messze van! Addig véletlenûl ki ne adjanak egy jobbat nála! A kijelzõ hosszabb a Touch Pro -nál, de vékonyabb! Egyébként aki üzleti telefont vesz, valószínüleg nem a 3,5 -ös jackre van szüksége, sokkal inkább a tv kimenetre.

  12. HuTi
    2008 / 08 / 28 (15:57)válasz erre

    Idézet: Hát ezt kifejthetnéd, mert én pont fordítva tudom. Csak 1 példa: X1-ben pl. TvOut sincs. Ja és úgy tudom nem fém házas. Amúgy a HTC gyártja. OK
    Elõbb már nagyjából kifejtettem. Könnyebb, nagyobb az akkuja, szabványos csatlakozó van rajta plusz egy 3.5mm-es jack, nagyobb a kijelzõje (felbontásra és méretre is). A TP mellett is szól pár dolog, szóval nem lehet egyértelmûen kijelenteni, hogy melyik a jobb. Úgyis mindenki el tudja dönteni, hogy neki mi a fontos. Neked ezek szerint fontos a TV kimenet, én viszont nem használnám. Más meg biztos a 3.5mm-es kimenettel van így Nagyon örül Szinte minden tesztben kiemelik, vagy utalnak rá, hogy bizonyos elemei fémbõl vannak. Valakit nem érdekel, nálam elõny, ha a háznak legalább egy része fém Mosoly (már legalább fél éve tudni, hogy a HTC gyártja Sör )

  13. Soltee
    2008 / 08 / 28 (12:05)válasz erre

    Idézet:No comment Nagyon örül Még senkitõl sem hallottam rendes indokokat arra nézve, hogy mitõl lesz elavult ha pl Októberben jelenik meg. Biztos tudatlan vagyok, de nekem tetszik és elég sok olyan dolog van benne ami nincs a Touch Proban és az Omniában sem.
    Hát ezt kifejthetnéd, mert én pont fordítva tudom. Csak 1 példa: X1-ben pl. TvOut sincs. Ja és úgy tudom nem fém házas. Amúgy a HTC gyártja. OK

  14. kchris
    2008 / 08 / 28 (09:39)válasz erre

    Idézet:Hát igen, a nagy várakozásban szinte ködbe vésznek a gép adatai Nagyon örül Mindenki várja, de lassan elfelejtjük mi is lesz Nagyon örül Egyébként én is biztos vagyok benne, hogy a TP nagyon sok vásárlónak ugyan olyan megfelelõ, mint az X1 és akinek nem kell a billentyûzet annak az Omnia is tökéletes. Egyébként az X1-nek nagyobb akkuja van a Touch Pro-nál és a fém ház ellenére is könnyebb lesz. OK
    fém ház? na erre kiváncsi leszek... lehet hasonló masszív lesz mint az E90... Hmmm

  15. HuTi
    2008 / 08 / 28 (00:47)válasz erre

    Hát igen, a nagy várakozásban szinte ködbe vésznek a gép adatai Nagyon örül Mindenki várja, de lassan elfelejtjük mi is lesz Nagyon örül Egyébként én is biztos vagyok benne, hogy a TP nagyon sok vásárlónak ugyan olyan megfelelõ, mint az X1 és akinek nem kell a billentyûzet annak az Omnia is tökéletes. Egyébként az X1-nek nagyobb akkuja van a Touch Pro-nál és a fém ház ellenére is könnyebb lesz. OK

  16. PDA_FAN
    2008 / 08 / 27 (17:51)válasz erre

    Idézet:Persze alternatíva lehet az Omnia, ahogy a Toch Pro is, de sokan vannak akiknek kifejezetten ez a készülék kell. Az Omnia eleve más kategória, hiszen még csak qwerty sincs rajta és a szoftveres billentyûzet mellett szinte nem is marad hely a kijelzõn. Sokaknak viszont tökéletes választás.
    Köszi, nekem valahogy nem jött le, hogy az X1-nek lesz billentyûzete, sorry Szomorú
    Idézet:Ezt nem kifejezetten neked írom most, de nagyon sokaknak az a vesszõparipája, hogy elavult lesz, de én pl. nem tudok egy készüléket sem mondani ami már be van jelentve és felül tudja múlni. Közel sem ez lesz a legjobb kombó a világon, de azért nem kell leírni egy két hónapos csúszás miatt.
    Köszi, ez korrekt, én ugyanis valóban nem írtam sehol, hogy elavult lesz. AZt írtam, hogy akinek X1 a vágya, lehet, hogy az Omniával is megtalálja a számítását, és az SE elesik egy csomó vásárlótól.

  17. PDA_FAN
    2008 / 08 / 27 (17:46)válasz erre

    Idézet: A p1i nem elavult??? Mégis ezt használod! Fetrengek a röhögéstõl Fetrengek a röhögéstõl Fetrengek a röhögéstõl Szerintem te élvezed hogy vitatkozhatsz pl: na miben jobb az xperia... ja felbontásban... de mégis!!! Saját magad mebválaszolod a kérdést de mégis továbbviszed a vitát! Javaslok neked egy új topic nyitását ahova csak te irhatsz fel ha ennyire nem osztod mások véleményét!
    Higgadj le, én nem támadtam senkit.

  18. Dean Constantine
    2008 / 08 / 27 (17:25)válasz erre

    Idézet: nem is értem miért kellett ezt a "feltuningolt" QVGA felbontást behozni az Omnianak (iPhone is ezzel a felbontassal nyomul nem? Mosoly ).. kevesebbet fogyaszt vagy mi...
    Az Omnia kijelzõ hibájára ráfogták, hogy így kevesebbet fogyaszt. Persze... Az Omnia multimédiára is ki van hegyezve, tehát logikus, hogy nagy felbontású, nagy kijelzõ kell bele. De nem azt tettek bele, inkább a fogyasztásra fogták a dolgot. Hogyan adnák el a következõt, ha ebben is nagyfelbontás van és a következõben is az lesz!? Az Omnia pedig nagyon jó gép lenne, de a kijelzõt elszúrták. Nem csak azért mondom mert 3,2 -es, hanem azért mert kevés nagyon ez a felbontás egy ilyen gépbe, amelynek a procija is bõven bírná.

  19. kchris
    2008 / 08 / 27 (15:53)válasz erre

    Idézet: Kchris: Az Omnia kijelzõje rosszabb mint az Xperia -é, az is hosszúkás és ráadásul pixeles is egy normális kijelzõhöz képest. Sok program az X1 kijelzõjét nem igazán fogja támogatni, akárcsak az Omnia -ét. Gyárthatnának már végre 3,5 -ös kijelzõvel felszerelt PDA -t is. Számomra a kijelzõ mérete az, ami nem jelent ellenfelet az Xperia -ban a Touch Pro ellen. Így pedig nem is érdekel, hogy netezni jobb -e vele!
    hát igen.. igazad van, a kijelzõ logikai mérete hasonlóan alig támogatott lesz.. viszont hogy gyárthatnának 3.5" os PDAt: az Universal az akkora volt nem? Mosoly Valamint ha jól látom az Xperia 3.0" WVGA azaz ha nem Wide lenne hanem normal akkor pont 3.5"nak kellene lennie.. ha a logikai méretet vesszük akkor talán a 800 széles - magas kijelzõ a jobban támogatott (talán) egész egyszerûen mert az a régebben megjelent és több fajta (pl az egészrégen - fél-egy éve- megjelent M800as gloofish asszem) készülék használja. nem is értem miért kellett ezt a "feltuningolt" QVGA felbontást behozni az Omnianak (iPhone is ezzel a felbontassal nyomul nem? Mosoly ).. kevesebbet fogyaszt vagy mi...

  20. Dean Constantine
    2008 / 08 / 27 (14:59)válasz erre

    Igaza van Sanciman -nek! Nem úgy értettem! Lehet, hogy azért fog venni valaki Xperia -t mert tetszik neki a kinézet, akkor ok, normális emberi tulajdonság, tetszik-megveszi! Azt, hogy nem normális ember aki megveszi majd, azt arra értettem, hogyha megjelenne egy, az Xperiánál nagyobb tudású, (esetleg olcsóbb is) korekkt kijelzõvel rendelkezõ PDA, és az illetõ mégis Xperia -t venne, azért mert az Xperia szerinte okosabb! Ha valakinek bejön kinézetre, azzal nincs gond, nem rossz, de én személy szerint a Touch Pro kinézetével jobban megvagyok békélve. Bocsánat, ha valakit megsértettem az elõzõ hozzászólásommal! Hiányos volt a hozzászólás, most kiegészítettem. Kchris: Az Omnia kijelzõje rosszabb mint az Xperia -é, az is hosszúkás és ráadásul pixeles is egy normális kijelzõhöz képest. Sok program az X1 kijelzõjét nem igazán fogja támogatni, akárcsak az Omnia -ét. Gyárthatnának már végre 3,5 -ös kijelzõvel felszerelt PDA -t is. Számomra a kijelzõ mérete az, ami nem jelent ellenfelet az Xperia -ban a Touch Pro ellen. Így pedig nem is érdekel, hogy netezni jobb -e vele!

  21. kchris
    2008 / 08 / 27 (12:47)válasz erre

    két hónapos csúszás meg októberben nem elavult? ki mondta hogy októberben jelenik meg? a cikk szerint (bár néhány websiteon aranyárban biztos meg lehet Angliából is rendelni) magyarországon hivatalosan a karácsnyfa alá már NEM lehet betenni.. ez azért nem október.. a hosszúkás valami meg nekem nagyon is bejön az E90emen nagyon jó hogy a weboldalak olvasásánál (áttördelés nélkül, amibõl még jót nemigen láttam) nem kell scrolloznom ideoda, csak lefele ahogy haladok az olvasással.. az omnia kijelzõje is lehetne jobb, 3.2"nál.. a HTC Touch Pro 2.8"asa VGAval viszont tényleg túlzás, nem az info mennyiség növelésére van hanem a kijelzés minõségének javítására..

  22. HuTi
    2008 / 08 / 27 (11:14)válasz erre

    Persze alternatíva lehet az Omnia, ahogy a Toch Pro is, de sokan vannak akiknek kifejezetten ez a készülék kell. Az Omnia eleve más kategória, hiszen még csak qwerty sincs rajta és a szoftveres billentyûzet mellett szinte nem is marad hely a kijelzõn. Sokaknak viszont tökéletes választás. A legfontosabb különbség ahogy írtad a nagyobb felbontású kijelzõ. Azért nem ugyan az 800 pixel széles kijelzõn a netezés mint 400 pixelen az Omnián. Akárki akármit mond ez tény. Nálam ezen kívül a szabványos csatlakozó és a 3.5mm-es jack a döntõ. Ezek hiánya egyenesen kizáró ok a másik két készüléknél. Tudom, hogy ezek nem szokványos igények, de azért léteznek Mosoly Ezt nem kifejezetten neked írom most, de nagyon sokaknak az a vesszõparipája, hogy elavult lesz, de én pl. nem tudok egy készüléket sem mondani ami már be van jelentve és felül tudja múlni. Közel sem ez lesz a legjobb kombó a világon, de azért nem kell leírni egy két hónapos csúszás miatt.

  23. thartai
    2008 / 08 / 27 (08:23)válasz erre

    Idézet: Ez viszont érdekelne. Mivel fog többet tudni az X1? A képernyõfelbontás nagyobb lesz, ezt tudom. De ezen kívül lesz lényeges különbség?
    A p1i nem elavult??? Mégis ezt használod! Fetrengek a röhögéstõl Fetrengek a röhögéstõl Fetrengek a röhögéstõl Szerintem te élvezed hogy vitatkozhatsz pl: na miben jobb az xperia... ja felbontásban... de mégis!!! Saját magad mebválaszolod a kérdést de mégis továbbviszed a vitát! Javaslok neked egy új topic nyitását ahova csak te irhatsz fel ha ennyire nem osztod mások véleményét! Fetrengek a röhögéstõl Fetrengek a röhögéstõl Fetrengek a röhögéstõl

  24. PDA_FAN
    2008 / 08 / 27 (07:57)válasz erre

    Idézet:No comment Nagyon örül Még senkitõl sem hallottam rendes indokokat arra nézve, hogy mitõl lesz elavult ha pl Októberben jelenik meg.
    Nem mondom, hogy elavult lesz, csak azt, hogy akinek ilyen kategóriájú cucc kell, annak alternatíva lehet a Samsung Omnia is.
    Idézet:Biztos tudatlan vagyok, de nekem tetszik és elég sok olyan dolog van benne ami nincs a Touch Proban és az Omniában sem.
    Ez viszont érdekelne. Mivel fog többet tudni az X1? A képernyõfelbontás nagyobb lesz, ezt tudom. De ezen kívül lesz lényeges különbség?

Még több hozzászólás

hirdetés

Ezt ne hagyd ki!

Felkutattuk neked a legolcsóbb szolgáltatókat

Legfrissebb hírek a címlapról

hirdetés

HIRDETÉS

Dokumentumszerkesztés együtt, egy időben

Az Office 365 felhőszolgáltatással kényelmesebb és hatékonyabb a dokumentumkezelés.

megnézem Dokumentumszerkesztés együtt, egy időben

HIRDETÉS

Tudj meg mindent a LED TV-kről!

A LED technológia a tévézés jövője. De mit tud, és mit nem? Itt a válasz.

megnézem Tudj meg mindent a LED TV-kről!

HIRDETÉS

Önnek milyen telefonja van? Szavazzon és nyerjen!

Okos vagy buta? Gombos, netán érintőképernyős?

megnézem Önnek milyen telefonja van? Szavazzon és nyerjen!
hirdetés
GPSPark.hu hotdog startrandi gsmline Konzolok szervize