hirdetés

Még több reklám kerülhet a Facebookra

Szőlősi Tibor - 2012. július 28. | 10:30 közösség

A népszerű közösségi oldal azon törekvése, hogy egyre nagyobb szerepet kapjon mobilon is, a reklámok mennyiségének növelését, illetve áthelyezését jelentheti.

Szponzorált hirdetések

A Facebook jelenleg a felhasználók eseményfalára nem tol be reklámokat, hanem a felület jobb oldalán található részre helyezi ki azokat, nem túl diszkréten, de nem is különösebben zavaróan.

Nem dobál felugró ablakokat, vagy a képernyőt elfoglaló, és meghatározott ideig eltakaríthatatlan flash reklámokat, sőt, e-mailben sem löki a spamet. Ugyanakkor a cég bevételeinek 90 százaléka a reklámokból van, ezért fontos, hogy minél többen akarjanak a Facebookon reklámozni, ezért lehet probléma a jelenlegi felület mobilos megjelenése. Ugyanis ki az, aki egy 4 hüvelykes kijelzőn a képernyő jobb oldalán megjelenő aprócska cuccokra kattintgatni? Éppen ezért jöhet a Sponsored Stories, ami a támogatott eseményekre utal, azaz reklám.


Lényeges különbség azonban, hogy ezeket a reklámokat a Facebook rendszere beteszi az eseményfalunkra, mint ahogyan az ismerőseink aktivitását is, ezáltal azt remélik, hogy többen kattintanának rá. Telefonon egy ilyen kattintás egy teljes kijelzőn megjelenő reklámot jelent, ami viszont nem feltétlen hat nyugtatólag az idegekre. Sheryl Sandberg COO azonban elmondta, hogy nagyon óvatosan fognak eljárni ezekkel a reklámokkal, hiszen tudják, hogy szerfelett idegesíthetik a felhasználókat, de akárhogyan is nézzük, szemetesebb lesz a falunk, mint eddig volt.

Szponzorált hirdetések

Videoreklámokkal kezd bombázni minket a Facebook

Az eddig leginkább csak statikus Facebook reklámok hamarosan akár mozgókép formátumot is ölthetnek.

Videoreklámokkal kezd bombázni minket a Facebook
Videoreklámokkal kezd bombázni minket a Facebook

- cikk vége -

Hozzászólások a(z) "Még több reklám kerülhet a Facebookra" című cikkhez


hirdetés
hirdetés


hirdetés

Legfrissebb hírek a címlapról