Formabontó mobilos reklámozás Japánban

Váraljai Krisztián - 2012. június 4. | 15:30 mobil kütyü

Ezek a japánok! – ahogy szoktuk mondani. Megint kitaláltak egy új dolgot, amiben most az NFC a főszereplő.

Szponzorált hirdetések

Ahogy egyre nagyobb teret nyer az internet a reklámpiacon, a szakembereknek muszáj új megoldásokat kitalálni a hatékony reklámozás érdekében, „offline" körülmények között is. Mint sok egyéb másban is, itt is vezető pozícióba próbálnak kerülni a japánok, akik Tokyo híres metrójában vezettek be egy új megoldást.

A technológiák egyik legnagyobb fővárosában már egyáltalán nem számít ritkaságnak, hogy az átlagemberek NFC (Near Field Communication) képes telefonokkal rohangálnak az utcán. Ezt szeretnék kihasználni a metrókban, ahol NFC-vel működő kapaszkodókat szereltek fel.


Az az illető, aki hozzáérinti a telefonják a kapaszkodóhoz megtekintheti az ahhoz párosított reklámot. A megoldás zseniális, mivel nyilván mindenki kíváncsi, hogy hogy működik a rendszer, így a reklámoktól függetlenül, meg fogják tekinteni őket.


Az egyelőre kizárt, hogy az elkövetkezendő nagyon sok évben legyen ilyen hazánkban, ugyanis ehhez először a metrókat kéne picit „ráncfelvarrni".

Szponzorált hirdetések

Borral hajtott PC és okos termosztát: csak takarékosan!

Egyre több energianyelő eszközzel bástyázzuk körül magunkat, és ugyan bosszankodunk a durva közüzemi számlákon, mégis természetesnek vesszük a dolgot. Pedig akad jó pár ötlet a...

Borral hajtott PC és okos termosztát: csak takarékosan!
Borral hajtott PC és okos termosztát: csak takarékosan!

- cikk vége -

Forrás:
The Verge
Cimkék:
mobil
reklám
kütyü
NFC
Ezt olvastad már?

Vége a kamu ingyenességnek

Hozzászólások a(z) "Formabontó mobilos reklámozás Japánban" című cikkhez