hirdetés

A Chrome helyett már az Operát ajánlja a Facebook

Szőlősi Tibor - 2012. június 1. | 16:30

Egyre több jel mutat arra, hogy a vállalat tényleg felvásárolhatja a norvég szoftvercéget.

Szponzorált hirdetések

Körülbelül egy héttel ezelőtt több forrásból is felröppentek a pletykák, miszerint a részvénykibocsátásnak hála rengeteg elkölthető pénzhez jutott Facebook felvásárolhatja a norvég Opera Software-t, amelynek következtében Zuckerberg birodalma egy csapásra mindegyik valamit is számító asztali és mobilos platformon rendelkezne egy saját webböngészővel.



A megszerezhető értékes technológiák ellenére az állítólagos felvásárlás talán legfontosabb indítéka az lehet, hogy a mobilos platformokon megjelenített reklámok bevezetésével küszködő közösségi szolgáltatás ezen a téren komoly tapasztalattal rendelkező szakemberekre tehetne szert, a norvégek az utóbbi két évben három okostelefonos hirdetésekkel foglalkozó céget is bekebeleztek.

Az akvizícióval kapcsolatos pletykákat gyanús módon eddig semelyik vállalat sem kívánta kommentálni, emellett pedig rendkívül érdekes, hogy a Facebook nem támogatott böngészőkkel bejelentkezni kívánókat fogadó weboldalán az Internet Explorer és Mozilla Firefox mellett már nem a Google Chrome szerepel harmadik javasolt böngészőként, hanem az Opera.

A StatCounter nemzetközi statisztikái szerint az idei év 21. hetében a világ legnépszerűbb webböngészője 32,85 százalékos részesedéssel a Google Chrome volt, míg az Opera csupán 1,81 százalékot hasított ki a tortából.

Szponzorált hirdetések

Ha a böngészők szuperhősnők lennének

A különféle webböngészők hívei képesek őrült hitvitákba keveredni egymással kedvencük védelmében. Most egy újszerű ábrázolásmód segít megtalálni a nekünk tetszőt.

Ha a böngészők szuperhősnők lennének
Ha a böngészők szuperhősnők lennének

- cikk vége -

Hozzászólások a(z) "A Chrome helyett már az Operát ajánlja a Facebook" című cikkhez


hirdetés
hirdetés


hirdetés

Legfrissebb hírek a címlapról