hirdetés

Top 10 márka a Facebookon

Radics Boglárka - 2010. május 26. | 16:00 közösség tények

Egy új weboldal megmutatja, ki mennyire népszerű a Facebookon. A Facebookon jelen lévő márkák top tízes listájából érdekes módon a másik nagy netes jelenség kimaradt.

Szponzorált hirdetések


FanPageList néven új weboldal indult, mely gyűjti és összesíti a Facebookon megjelenő oldalak népszerűségét, azaz a rajongói oldal tagjainak számát. Az oldalon láthatjuk az összesített listát (ezt egyébként a póker rajongói vezetik, több mint 18 millió taggal), de kérhetjük különböző témák szerint is csoportosítva (márkák, termékek, hírességek, sportolók, politikusok, tévé műsorok, filmek, csapatok, játékok, hírek). Talán nem meglepő módon a Facebook saját oldala áll az első helyen. A világ legnépszerűbb közösségi oldalának közel tízmillió (egész pontosan 9115170) rajongója van. Ami igazán meglepő, hogy a top tízes listába a Twitter, mint első számú vállalati PR platform be sem került, igaz, Ashton Kutcher, a legtöbb Twitter követővel rendelkező tag a Facebookon is népszerű: oldalának több mint ötmillió rajongója van.


A Facebookon jelenlévő márkák top tízes listája:

1. Facebook : 9,115,170  rajongó
2. Starbucks : 7,259,795
3. Coca Cola : 5,561,571
4. YouTube : 5,110,953
5. Red Bull : 3,709,616
6. Disney : 3,482,728
7. Victoria's Secret : 3,466,330
8. Converse : 2,748,435
9. McDonald's : 2,268,750
10. H&M : 2,059,715

Szponzorált hirdetések

A magyarok is félnek a megfigyeléstől

Nem csak a bűnözőktől, de a kormányzati szervektől is félünk: attól legalábbis mindenképpen, hogy ezek megfigyelnek minket az interneten. Ilyen téren is itt van Amerika.

A magyarok is félnek a megfigyeléstől
A magyarok is félnek a megfigyeléstől

- cikk vége -

Forrás:
Technet
Cimkék:
közösség
tények

Hozzászólások a(z) "Top 10 márka a Facebookon" című cikkhez


hirdetés
hirdetés


hirdetés

Legfrissebb hírek a címlapról